මම ලියන දෑ කියවන්න කැමති අය...

Thursday, August 2, 2012

මිනිසා

2012.07.26
මම කෑම කනවා.කොහොමද දවසෙම කන්න නැතුව ඉන්නෙ.උදේ හතරට නැගිටින එක තමයි එපාම කරපු වැඩේ.



2012.07.30
"Do you wanna fag?" .වරෙන් මචන් යන්න ඉක්මනට .weekend එකම මුකුත් නෑ.මට එපා වෙලා හිටියෙ.come on man....


2012.08.01

මම wife ට කියුවා මුස්ලිම් පොතේ තියෙන්නෙ අඩුවෙන් කාලා නෝම්බි ඉන්න කියලා ඉතින් ඔයා කරදර වෙන්න එපා. උදේට නැගිටින්නත් හොද නෑ.මට කෙසෙල් ගෙඩියයි වතුර එකයි තියන්න.මම ඒක කාල ඉන්නම් කියලා. She does not know that I come here and eat no men...


 2012.08.02

මම බොරු කියනවා එයාට .ඒ හිත රිදවන්න තියෙන අකමැත්තට.What ever said and done I love her men.


මිනිස්සු දෙවර්ගයකි.පෙනෙන හා නොපෙනෙන යනුවෙනි.මේ දෙවර්ගයේම මිනිස්සු මිනිස් සිරුර තුල ජීවත් වෙති.පෙනෙන්නේ සමාජය දකින්නට කැමති පැත්තය.නොපෙනෙන්නේ සැබෑ මිනිසාය.නොපෙනෙන මිනිසා පෙන්වන්නට පුලුවන් නම් යෙහෙකි.එහෙත් සමාජ සබදතා වඩා වටනේය.


ජීවිත කාලයේම එක යහන බෙදා ගත්තද අනෙකා හදුනා ගන්නේ ඉතා අල්පයකි.අප හොදින්ම දන්නේ අප ගැන පමණි.අනෙකෙකු ගැන දන්නේ නම් ඒ ඉතා ස්වල්පයකි.උක්ත මිනිසා අප හදුනා ගත් ප්‍රමාණයටද වඩා ඔහුගේ බිරිද හදුනාගත් ප්‍රමාණය අල්පය.ඇය ඔහුට දිවි හිමියෙන් පෙම් කරයි.ඔහුද එලෙසය.

එකිනෙකා ගැන නොදැනීම එක් අතකට ප්‍රේමයේ යහපැවැත්ම තහවුරු කරයි...

මම උක්ත මිනිසා මනුෂ්‍යයෙක් ලෙස දකිමි.

අප කොහොමටත් සත්වයන් ගෙන් පරිණාමය වුවෝ වෙම්හ...




3 comments:

  1. අප ගැන හොදින්ම දන්නේ අප පමනි.
    හරිද...........?

    ReplyDelete
  2. ගොඩක් මිනිස්සුන්ගේ සත්ව ගති ගුණ තාම ඇරිලා නෑ.....

    ReplyDelete